اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس:

کمیته فنی و کنترل کیفی این مدیریت در راستای اجرای نظام کنترل و تضمین کیفیت محصولات شرکت، برنامه عملیاتی و نظارتی جامع وگسترده ای را در قالب نمونه برداری از نهاده ها و نظارت بر کارگزاران اقدام نموده  است .

این کمیته علاوه بر ماموریتهای گسترده در شهرستان های سراسر استان فارس که بر اساس جدول برنامه ریزی و تدوین شده عمل می نماید ، در موارد تصادفی و اضطراری نیزبه منظور تداوم ،ثبات و بقاء شاخص های کیفیت در محصولات و کارگزاران اقدام می نماید و اصل رضایتمندی کشاورزان  استان را در سرلوحه تمام فعالیت های خود قرار داده است .

دکتر ناظمی با اعلام این خبر افزود :در سه ماهه اخیر این کمیته تعداد 150مورد بازدید از کارگزاران این شرکت را به انجام رسانیده، بطوریکه طی این بازدید ها با در نظر گرفتن  تنوع  کودی، تعداد 6 مورد نمونه برداری از کود اوره در محل خط تولید پتروشیمی شیراز،25مورد نمونه برداری از کود اوره پتروشیمی شیراز در مقاصد شهرستانهای استان فارس و30 مورد نمونه برداری  از پارت های 200 تنی کود های فسفاته و پتاسه وارداتی مستقر در انبار های سازمانی شرکت انجام گرفته و نمونه ها جهت آنالیز و آزمایش ارسال گردیده است. شایان ذکر است که نتایج آنالیز و آزمایشهای اعلام شده از نمونه برداری های این شعبه توسط مرکز تحقیقات راهبردی نهاده های کشاورزی همگی مورد تایید و پذیرش و منطبق بر استاندارد های موجود بوده است.

اخبار برگزیده