اخبار

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی،

مهندس اقبالی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه در این جلسه با گزارش وضعیت مصرف کودهای اوره، فسفاته و پتاسه و توزیع و فروش بذر گندم و جو در این استان دلایل افزایش مصرف این کودها را در استان به بحث و بررسی گذاشته و در پایان گزارشی از وضعیت توزیع سراسری کود اوره از مبدا پتروشیمی کرمانشاه به حاضرین جلسه اعلام کردند.

مهندس حزارجریبی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گرگان نیز طی گزارشی آخرین وضعیت مصرف انواع کودهای کشاورزی به خصوص کود اوره، فسفاته و پتاسه را در این جلسه ارایه کرده و برای تامین و تدارک برخی کودها نیز برنامه های خود را اعلام کردند.

در ادامه ی جلسه آقای مهندس بازوند مشاور مدیرعامل در امور استان ها به گزارش عملکرد خود در زمینه ی نظارت بر وضعیت پی گیری برنامه های ابلاغی به مدیریت های استانی پرداخته و در زمینه ی موارد شاخص این امر نظیر تامین و تدارک کود، فروش بذر گندم و جو نیز مواردی را گزارش کردند.

در پایان این جلسه مهندس حمید رسولی عضوهیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بر ضرورت در دست داشتن ابتکار عمل در مدیریت های استانی تاکید کرده و گفت: در استان هایی که مدیریت استانی در فرایند تصمیم گیری های استان حضور دارد مشکلات کاری بسیار کم تر است، ایشان در ادامه اقدامات لازم را برای مجموعه مدیریت های ستادی جهت دستیابی به اهداف شرکت ابلاغ  و تاکید نمود.


کلمات کلیدی : #شرکت_حمایتی_کشاورزی
اخبار برگزیده