اخبار

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران مهمترین توفیقات و نتایج عملکردی این شرکت را در شش ماهه سال 1394 تشریح کرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران مهمترین توفیقات و نتایج عملکردی این شرکت را در شش ماهه سال 1394 تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران علی محسنی در تشریح نتایج عملکردی و توفیقات حاصل شده در 6 ماهه نخست سال 94 گفت : به حول و قوه الهی و با تلاش گسترده همکاران و شبکه کارگزاران تحت پوشش در شش ماهه سال 94 که مزین به سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نام گرفته توفیقات و نتایج بسیار خوبی حاصل شده است که از مهمترین آنها 22 توفیق برجسته ذیل بوده اند:

1-تأمین 93 هزار تن انواع کودشیمیایی و توزیع 50هزار تن از این مقدار در بین کشاورزان استان مازندران که نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش 30درصدی را نشان می دهد.

2-خرید 3700 تن بذر گندم از ارقام و لاین های مختلف و بوجاری ، ضدعفونی و کیسه گیری حدود 2 هزار تن از این مقدار تاکنون.

3-تأمین و توزیع حدود 100 هزار کیلوگرم/لیتر انواع سموم شیمیایی مجاز مبارزه با آفات و بیماری های زراعی و باغی در استان مازندران.

4-تأمین و توزیع 245 هزارکیلوگرم بذر شبدر برسیم در بخش کشاورزی مازندران که این امر بعد از 7 سال در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران محقق شد.

5-تأمین و توزیع بیش از 234 هزار کیلوگرم انواع کود به صورت غیر تکلیفی که برای نخستین بار در استان مازندران محقق گردید.

6-ساخت و نصب تابلو بزرگ نوری مدرن بر سردر ورودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران.

7-تجهیز تمامی اتاق های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران به سیستم سرمایشی مدرن و جمع آوری سیستم سرمایشی فرسوده قبلی.

8-تهیه و انعکاس بیش از 110 خبر با موضوعات عملکرد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران در زمینه تأمین و توزیع انواع نهاده های کشاورزی مازندران در رسانه های مکتوب و مجازی استانی وسراسری و سایت اطلاع رسانی مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و همچنین صدا و سیمای مرکز مازندران.

9-کاشت موفق 750 کیلوگرم بذر دانه روغنی سویا وارداتی انگلیسی در مزارع دشت ناز ساری برای نخستین بار در استان مازندران.

10-برگزاری 1550 نفر ساعت آموزش برای کارکنان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران.

11-برگزاری 4 گردهمائی آموزشی با حضور کارگزاران تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران و انتخاب نماینده کارگزاران استان و ارسال حدود 30 پیام به کارگزاران تحت پوشش در قالب سامانه پیامک ارتباطی.

12-راه اندازی اتاق کارگزاران برای برقراری ارتباط گسترده دو سویه با کارگزاران تحت پوشش جهت تسریع در تحقق اهداف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی.

13-انجام عملیات گردش مالی به میزان بیش از  480 میلیارد ریال که در مقایسه با مدت مشابه در سال 93 به میزان 380 میلیارد ریال ، افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

14-آغاز اجرای طرح نظرسنجی از مخاطبان در رده های کارگزاران ، پیمانکاران و کشاورزان در زمینه  بررسی میزان رضایت آنها از خدمات شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و همچنین بازخورد خواسته های آنها از این شرکت برای بازبینی در فعالیت های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در مازندران و توجه بیشتر به نیازهای مخاطبان.

15-انتشار مقاله با عنوان ضرورت مصرف بهینه کود در راستای اطلاع رسانی به عموم مردم و کشاورزان در زمینه کودهای شیمیایی و چاپ آن در سایت مرکزی اطلاع رسانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و سایت سازمان جهاد کشاورزی مازندران و نشریات تخصصی حوزه کشاورزی.

16-برگزاری 8 مرحله مناقصه و حراج به میزان 19 میلیارد ریال در زمینه فعالیت های پشتیبانی در تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی در استان مازندران.

17-برنامه تولید 700 تن بذر شلتوک برنج که در حال حاضر در مرحله خرید از پیمانکاران تولیدکننده بذر شلتوک برنج قراردارد.

18-گرامیداشت باشکوه مناسبت های ویژه سال بخصوص حماسه فتح خرمشهر ، هفته جهاد کشاورزی و هفته دولت در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با تقدیر از کارگزار نمونه استان و همچنین کارمند نمونه استان مازندران در هفته دولت.

19-ساماندهی 240 کارگزار تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران با نصب تابلو متحدالشکل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بر سر در ورودی مراکز عرضه این کارگزاران و همچنین صدور مجوز کارگزاری با امضاء مدیرعامل و کارت شناسایی برای کارگزاران تحت پوشش در سطح استان مازندران.

20-حضور مسئولان واحدها و کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران در بیش از 70 جلسه تخصصی مرتبط با تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در سطح استان مازندران.

21-برگزاری شش نشست شورای هماهنگی و برنامه ریزی و جلسه اتاق فکر با حضور مسئولین واحدهای مختلف اداری ، مالی و بازرگانی و فنی و تولیدی و با دستور کارهای از قبل تعیین شده و ارسال صورتجلسات تنظیمی به مقامات مسئول در ستاد مرکزی شرکت.

22-ارائه بیش از 50 پیشنهاد کاربردی پیرامون موضوعات مختلف اداری ، مالی و بازرگانی فنی و تولیدی و اطلاع رسانی توسط مجموعه کارشناسان استان مازندران برای اجرای بهینه امور و تحقق اهداف شرکت در تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی.

اخبار برگزیده