اخبار

 به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام،

دیدار ریاست سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران ادارات تابعه کشاورزی  با مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز ایلام

دیدار ریاست سازمان، معاونین ، مدیران کل ادارات تابعه و مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز ایلام در یک فضای صمیمی برگزار گردید.

به منظور تعامل و همکاری بیشتردر راستای اطلاع رسانی و تهیه و تولید برنامه های صدا و سیما در بخش کشاورزی استان با حضور سیدمحمدتراب میری رئیس سازمان جهادکشاوری  وآیت جمالی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و جمعی از همکاران سازمان کشاورزی  با مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام مطالبی مطرح گردید.

میری ریاست سازمان جهاد کشاورزی در این دیدار ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجرو  تبریک انتصاب شایسته جناب آقای بازوند بعنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام ، گزارشی از وضعیت کشاورزی استان را ارائه نمودند.

سپس محمد بازوند مدیر کل صداو سیمای مرکز ایلام ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت دهه فجر 97 گفت: با توجه به اینکه استان ایلام با استان های همجوار از نظر اقلیمی اشتراک مناسبی دارند و نعمت های فراوانی در این استان وجود دارد می طلبد از همه پتانسیل ها و مزیت های بخش کشاورزی بهره لازم را برد. و نیز با وجود احیای دشت های ایلام و خوزستان و اشتغالزایی مناسبی که در این حوزه رخ داده است می توان برنامه های مستند و تولیدی مناسبی را تهیه و به اطلاع عموم مردم رساند. وی آمادگی خود را برای تهیه سوژه های تاثیرگذار بخش کشاورزی به منظور اطلاع عموم مردم استان در صدا و سیمای مرکز ایلام اعلام نمود.

در ادامه این جلسه توفیق عقابی قائم مقام مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به وجود جشنواره های محصولات گوناگون استان و سوژه های مهم بخش کشاورزی ضرورت دارد برنامه هایی برای جشنواره های ملی تهیه نمود.


اخبار برگزیده