اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان شمالی،

جلسه تودیع و معارفه مسئول  امور مالی استان خراسان شمالی روز شنبه مورخه 12/11/ 97 ساعت 9 صبح در محل دفتر مدیریت به منظور تقدیر از جناب آقای حسین عطایی سلامی و معرفی جناب آقای دولت گلدی واحدی به عنوان مسئول امور مالی و عامل ذیحساب استان با حضور مدیریت محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی  و همکاران استان برگزار گردید. در این جلسه  جناب آقای مهندس  نظام دوست  ، ضمن تقدیر از زحمات شایان جناب آقای عطایی سلامی طی 12 سال خدمت صادقانه در این استان ابراز امیدواری کردند آقای واحدی نیز بتوانند راه ایشان را ادامه دهند.

در این جلسه جناب آقای  مهندس نظام دوست گزارشی نیز از گردهمایی مدیران که در تاریخ 4 بهمن ماه برگزارشد ، ارائه و به تاکیدات مدیر عامل محترم شرکت ، جناب آقای مهندس رسولی، در خصوص عملکرد شرکت ،نیز اشاره نمودند. همچنین از زحمات جناب آقای فرخنده که در حوزه مبادی تلاش قابل توجهی داشته و منجر به کسب رتبه برتر مدیریت خراسان شمالی در شاخص عملکرد مدیران در حوزه مبادی پتروشیمی  گشته ، تقدیر و تشکر کردند. ایشان تلاش کلیه همکاران را نیز قابل ستایش دانسته  و پیام مدیرعامل محترم را به همکاران ابلاغ نمودند.

آقای مهندس وظیفه دان ، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی نیز از زحمات همکاران استان که نقش مؤثری در عملکرد استان خراسان رضوی داشته ، تقدیر و تشکر نمودند.


اخبار برگزیده