اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران،

نشست و هم اندیشی همکاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران با حضور مهندس منصوری عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و مهندس راه انجام مدیر استان در سالن اجتماعات استان تهران راس ساعت 10 صبح مورخ 28/11/97 برگزار شد .

در این نشست مهندس منصوری ضمن ابلاغ سلام مدیرعامل و اعضاءهیئت مدیرره به همکاران استان تهران و تقدیر و تشکر از تلاشهای آنان و با قرائت بخشی از کتاب بازمانده روز نوشته کازوئو ایشی گورو ؛ شب بهترین زمان بازمانده روز است که اگر در روز ، کارهای نیکی انجام داده باشیم ، شب را با آرامش به بستر میرویم ، پس خودمان باشیم . وی بر لزوم همکاری و تعامل، صداقت در کار و صمیمیت تأکید کرد و از همکاران خواست تا با برنامه ریزی ، پایبند بودن به قانون، رعایت نظم و انضباط اداری با یکدیگر از هیچ تلاشی کوتاهی ننمایند و با بیان این که ارزشمندترین سرمایه هر جامعه ای، نیروی انسانی است ، خاطرنشان کرد: بدون تردید همکاران فعال نقش بسزایی در پیشبرد اهداف سازمانی دارند. ایشان پس از اظهار نظر کلیه همکاران استانی ، توصیه های لازم را جهت هریک از موارد مطروحه بیان داشتند .

مهندس راه انجام ضمن خیرمقدم و تقدیر و تشکر از زحمات همکاران ، اظهار داشت : هدف از برگزاری این جلسه بررسی مسائل و طرح دیدگاه ها و نظرات همکاران است . وی با بیان اینکه در آستانه سال جدید هستیم و ماه پایانی سال از روزهای پرازدحام و پرتراکم شرکت چه در حوزه پشتیبانی و چه حوزه بازرگانی می باشد ، قطعاً انتظار داریم مثل سالهای گذشته بتوانیم به همراه همکاران تلاشگر و سخت کوشمان در تأمین و تدارک و توزیع کود به نحو احسن به مجموعه کشاورزان استان خدمات رسانی داشته باشیم . وی با اشاره به اینکه استان تهران در تأمین و تدارک و توزیع کود به عنوان رتبه اول در سطح کشور مطرح می باشد ، گفت: اعتقاد بر این است که شرکت به جهت مرکزیت همیشه باید در همه زمینه ها سرآمد و پیشرو باشد ، هرچند که کشاورزی آن کمتر از یک درصد کل کشور است و با تلاش و همت یکدیگر نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت نماییم . وی در رابطه با کار ارزشمند و تاثیرگذار نیروهای شرکتی ، گفت : برای رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

پس از بحث و تبادل نظر همکاران و ارائه رهنمودهای عضو محترم هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت ، در بخش دوم این هم اندیشی ، تذکرات و موضوعات داخلی مدیریت استان در زمینه های گوناگون توسط مهندس راه انجام مورد بررسی و یادآوری قرار گرفت .


اخبار برگزیده