اخبار

.

 گردهمائی بزرگ کارگزاران استان همدان با موضوع دانه های روغنی ، باشگاه کشاورزان ، سبد کودی و نهاده های کشاورزی و تولید بذور غلات ، با حضور کارگزاران ، مدیران عامل ، مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان و دیگر دست اندرکاران امر کشاورزی در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان همدان  برگزار گردید
در این گردهمائی پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آقای مهندس فضلی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان ضمن خیر مقدم افزودند تمامی کارگزاری ها و عاملین فروش بایستی تابع قوانین و مقررات شرکت بوده و محصولات با برند شرکت را بفروش برسانند و از عرضه محصولات متفرقه جداً خودداری کنند و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد گرفت . همچنین در جهت اهداف شرکت کارگزاری ها باید نسبت به تکمیل تجهیزات کارگزاری خود اقدام نمایند و نسبت به ثبت به موقع رسید کشاورز و بارنامه ها و صدور فاکتور فروش و غیره اهتمام ورزند .

در ادامه آقای فضلی با تاکید بر اینکه لازم است کارگزاری ها نسبت به ترویج و تبلیغ و فروش کودهایی مثل سولفات آمونیوم و کودهای ریزمغذی و آلی تلاش نمایند ، به مشارکت جدی آنان در راه اندازی باشگاه کشاورزان توصیه نمودند که در این راستا بسته های تشویقی نیز برای کارگزارن فعال در نظر گرفته شده است .

سپس آقای فضلی درخصوص کشت و فروش بذور دانه های روغنی سخنانی بیان داشتند و افزودند تمامی بذور دانه های روغنی اعم از آفتابگردان و کلزا براساس سهمیه تخصیص یافته به استان بایستی به فروش برسد که در این خصوص هماهنگی خوبی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و معاونین وی انجام شده است و دستورات لازم جهت آماده سازی زیرساخت ها صادر گردیده است . در این گردهمائی از کارگزارانی که بیشترین فروش بذر آفتابگردان لاکومکار را داشته قدردانی بعمل آمد .

در پایان آقای مهندس فضلی به تشریح و توضیح اهداف و خدمات قابل ارائه در باشگاه کشاورزان از جمله خدمات هواشناسی ، خاکشناسی ، کارت اعتباری ، ارائه برنامه های آموزشی و ... اشاره داشتند  و به پرسش های مدعوین در این خصوص پاسخ دادند .

 


اخبار برگزیده