اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام:

 

آیت جمالی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از سفر وزیر کشاورزی  به  استان ایلام خبرداد.

وزیر جهاد کشاورزی در روز دوم سفر به استان ایلام مطرح کرد:  راه اندازی سامانه گرمسیری در ایلام، انقلاب بزرگ در کشاورزی کشور 

وزیر جهاد کشاورزی گفت: راه اندازی سامانه گرمسیری در استان ایلام اشتغال، تولید ثروت و محصول بالایی برای کشور خواهد داشت و راه اندازی این سامانه در استان ایلام یک انقلاب بزرگ در کشاورزی به وجود خواهد آورد.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در روز دوم سفر خود به استان ایلام در بازدید از سامانه گرمسیری استان ایلام، در بین دامداران و عشایر حوزه شهرستان ایلام اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی برای سامانه گرمسیری در استان ایلام انجام شده و این طرح توسط وزارت جهاد کشاورزی با سرعت و دقت به ثمر رسیده است؛ امیدواریم در حوزه آبرسانی به این طرح که بر عهده وزارت نیرو است گام های موثری برداشته شود و پروژه به زودی به بهره برداری برسد.

وی افزود: این پروژه اشتغال، تولید ثروت و محصول بالایی برای کشور خواهد داشت و راه اندازی این سامانه در استان ایلام یک انقلاب بزرگ در کشاورزی به وجود خواهد آورد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تاکید ریاست جمهوری بر پروژه سامانه گرمسیری در ایلام گفت: با توجه به این که معاون اول مسئول اجرای این طرح شده است امیدواریم این طرح به زودی به ثمر برسد.

 

کلمات کلیدی : ایلام وزیرکشاورزی
اخبار برگزیده