اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از آغاز رزمایش ویژه نظارت بر بازار کالاهای اساسی در استان همزمان با سراسر کشور از روز پنجشنبه با فعالیت ۶۰ گروه خبر داد.

عطاءالله ابراهیمی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مانور با اشاره به اینکه بر اساس قانون انتزاع همه زنجیره از تولید تا مصرف به جهادکشاورزی واگذار شده است، افزود: اجرای این طرح با همکاری ۶۰ گروه بارزسی و نظارت با همکاری بسیج، تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و جهاد کشاورزی با رمز یا زهرا(س) آغاز شده است.

وی گفت: در این مانور نظارت بر قیمت کالاهای اساسی بخش کشاروزی انجام می شود و گروه‌های بازرسی برای نظارت بر قیمت کالا قیمت کالاها و محصولات کشاورزی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

ابراهیمی افزود: نیروهای بسیجی برای شرکت در دوره های نظارتی و آموزشی به جهاد کشاورزی استان معرفی شدند تا آموزشهای لازم را فرا گیرند.

وی با اشاره بر اینکه کالاهای اساسی و ضروری در استان به اندازه کافی وجود دارد و ذخیره سازی نیز انجام شده است، گفت: رعایت قیمت‌های مصوب در بخش کالاهای اساسی از وظایف و رسالت اصناف است و از امروز نظارت بر این فرآیند به شکل اجرایی آغاز شده است.

به گفته وی، سازمان جهادکشاورزی با در اختیار داشتن اطلاعات بخش تولید، عرضه و هماهنگی هر چه بیشتر بین این بخش‌ها، حمایت‌های لازم را از محصولات کشاورزی بر اساس بازار مصرف انجام می دهد.


اخبار برگزیده