اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی، روز یکشنبه مورخ 2/4/98, رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی و گزارشگر صدا و سیمای استان در  انبار سازمانی شرکت حضور و از مراحل کیسه گیری، توزین و دپوی کودهای فله بازدید نمودند.

در این بازدید گزارشگر صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی در خصوص چگونگی جلوگیری از عرضه و فروش کودهای تقلبی و بی کیفیت, استفاده کشاورزان و بهره برداران از کودهای استاندارد و مورد تایید سازمان جهاد کشاورزی و تامین امنیت غذایی مردم و سلامت جامعه با مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مصاحبه نمودند.

مهندس باقریان ضمن تشکر از حضور مهندس کاظم زاده رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان  و گزارشگر محترم صدا و سیما، بیان کرد: با عنايت به اينكه برخي از افراد سود جو و فرصت طلب با جعل آرم و نشان شركت خدمات حمايتي كشاورزي و ساير برندهاي معتبر اقدام به توليد و عرضه كودهاي تقلبي و بي كيفيت مي نمايند لذا :

1) از كشاورزان و بهره برداران تقاضا مي شود ، نهاده هاي مورد نياز خود را از كارگزاران رسمي شركت خدمات حمايتي كه مورد تائيد جهاد كشاورزي است ، تهيه نمايند .

2 ) از خريد و استفاده انواع كود شيميايي بدون مجوز ثبت كودي موسسه تحقيقات ، خاك وآب خودداري نمايند و براي تعيين اصالت كود مي توانند از سامانه پيام كوتاه 3000646424 استفاده نمايند .

3 ) از تهيه انواع نهاده ها از جمله كود ، سم و بذر از افراد دورگرد و علافان و دلالان جدا" خودداري نمايند .

4 ) قبل از شروع فصل كشت نسبت به تامين نهاده هاي مورد نياز از قبيل كود ، سم  و بذر اقدام نمايند .

ایشان با بیان اینکه  با برنامه ریزی های بعمل آمده،‌کود مورد نیاز کشاورزان و بهره برداران به اندازه کافی تامین و در انبار این شرکت  ذخیره شده است به کشاورزان اعلام کرد، نگران تامین کود مورد نیاز در فصل مصرف نباشند.


اخبار برگزیده