اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی،

روز چهارشنبه مورخ 98/4/26 جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی  با  حضور مهندس اکبر فتحی رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی و سایر مدیران و مسئولین ادارات تابعه به میزبانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا نجفی رئیس محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در خصوص اصول مدیریت و مدیریت منفعل مطالبی ارائه نمودند و سپس مسائل، مشکلات  و مصوبات جلسه قبلي مطرح  و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه مهندس جمشید باقریان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی، ضمن عرض سلام و خیر مقدم به حاضرین، کلیپ خلاصه شده ای از تاریخچه شکل گیری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، اهداف و فعالیتهای شرکت را به سمع و نظر حاظرین رسانده و پس از آن خلاصه ای از عملکرد شرکت در سال 1397 و 3 ماهه اول 1398 را در قالب پاورپوینت ارائه نمود.

سپس مهندس فتحی رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان، ضمن جمعبندی مطالب مطروحه، در خصوص خرید تضمینی گندم و ایجاد تسهیل در شرایط خرید آن و رفع تداخلات و تامین آرد مورد نیاز جامعه عشایری استان و همچنین ایجاد صندوق خرد توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان تاکیدات و توصیه های لازم را بیان نمودند.

 


اخبار برگزیده