اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،

 

حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شعبه فارس اعلام کرد:

هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی (ادوات و ماشین آلات، نهاده ها و سیستم های آبیاری) 20 الی 23 اردیبهشت ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس (شیراز-شهرک گلستان) برگزار گردید.

مدیر شعبه فارس با اعلام خبر فوق افزود: در روز نخست برگزاری نمایشگاه مراسم افتتاحیه با حضور سرپرست و کارشناس مدیریت بازاریابی و امور مشتریان ستاد، مدیر و معاونین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شعبه فارس، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس،معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی فارس وجمعی از مدیران و مسئولین استانی و با شرکت کلیه تولید کنندگان، تامین کنندگان و وارد کنندگان انواع نهاده های کشاورزی برگزار گردید.

ابراهیمی زاده گفت: در این نمایشگاه نزدیک به 170 شرکت تولید کننده داخلی یا نمایندگان شرکت های خارجی و بین المللی مستقر در ایران در پنج سالن محصولات، تولیدات و فن آوری های خود را در زیر بخش های متنوع کشاورزی به خصوص نهاده های کشاورزی در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.

مدیر شعبه در پایان گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نیز در این نمایشگاه با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی فارس حضور فعال  و چشمگیری داشته و در زمینه معرفی شرکت با تأکید بر تهیه و تدارک نهاده های کشاورزی ( کودهای شیمیایی، سموم و ...) پاسخگویی کلیه مراجعه کنندگان بوده است.


کلمات کلیدی : استان فارس
اخبار برگزیده