اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مرکزی 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خبر از : برگزاری نمایشگاه کشاورزی تخصصی  به مدت 4 روز از ساعت 15 تا21  روزهای1401/09/08 لغایت/1401/09/11در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی اراک ،  استان مرکزی ، داد .  

 

سید علیرضا موسوی افزود که  : شرکت کنندگان درغرفه    ، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان و آزمایشگاه آب و خاک جهاد دانشگاهی حضور دارند . تولید کنندگان داخلی  با توجه به اطلاع رسانی های  قبلی و ارسال پیامک ، تمایلی به حضور و شرکت در نمایشگاه را نداشتند .  

هدف از حضور شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در نمایشگاه :معرفی و اطلاع رسانی در خصوص جایگاه ، عملکرد وانواع خدمات شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و باشگاه کشاورزان در پشتیبانی از بخش کشاورزی کشور(تامین، تدارک، حمل و توزیع نهاده های کشاورزی شامل کود و بذربرای کشاورزان استان و کل کشور))

درراستای اهداف راهبردی و سیاستهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و اجرای اوامر جناب مهندس  رسولی ، مدیر عامل محترم و اعضای محترم هیات مدیره در استفاده از پتانسیل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای افزایش فروش کودهای استاندارد و با کیفیت ، مدیریت استان مرکزی با توجه به امکانات موجود، اقدام به حضور در نمایشگاه نمود ..

 


اخبار برگزیده