اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری

محسن مهدوی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ورود کودهای یارانه ای به بازار سیاه و در راستای دستورالعمل کنترل و نظارت بر تولید و توزیع کودهای شیمیایی یارانه ای ، فرآیند پایش و بازدید از وضعیت شبکه های رسمی توزیع کود در سطح شهرستان ها ؛ توسط کارشناسان  سازمان جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی  نماینده  تعزیرات حکومتی  و کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی انجام می گیرد.
 
در همین راستا علی اکبر میرزایی مسئول پایش مواد کودی اعلام داشت: بررسی مغایرتهای موجود از قبیل عدم صدور فاکتور، کم فروشی، عدم تحویل نهاده، گرانفروشی، تخلف و... نیز نظارت های مستمر انجام می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به شروع فصل کاشت محصولات بهاره و آغاز فرآیند توزیع کود و سایر نهاده های کشاورزی ، اولویت اصلی توزیع عادلانه محصولات در بین کشاورزان است.
 
آقای میرزایی یادآور شد: شرکت خدمات حمایتى کشاورزى با هماهنگى و همکارى تنگاتنگ با معاونت‌ها، مدیریت‌ها، سازمان‌ها و بخش‌هاى ستادى و اجرایى و با امکانات مجهز آزمایشگاهى و تحقیقاتى؛ متولى تخصصی و قانونى و نماینده بازرسى اجرایى دولت در تهیه و تدارک، حمل و نقل، تهیه و توزیع انواع نهاده‌هاى کشاورزى می باشد.

اخبار برگزیده