اخبار

مراسم جشن با شكوهی به مناسبت دهه مبارك فجر همراه با سخنرانی مدیرعامل محترم شركت خدمات حمایتی كشاورزی در نمازخانه ستاد برگزار گردید.

در این مراسم كه ابتدا با تلاوت قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، جناب آقای مهندس سیف مدیرعامل محترم شركت خدمات حمایتی كشاورزی با تبریك فرا رسیدن ایام الله مبارك دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع اعضاء محترم هیئت مدیره و قائم مقام شركت، معاونین، مدیران، كارشناسان و كاركنان در بخشی از سخنان خود فرمودند:

انقلاب اسلامی ایران از ارزشها و نعمتهای بسیار زیادی برخوردار است كه برای شكرگزاری از نعمتهای موجود، هر كسی در جایگاه خود وظایفش را باید بخوبی و با امید و ایمان انجام دهد.

جناب آقای مهندس سیف در ادامه پروژه های سال 95 شركت را تشریح نمودند و از مدیران شركت خواستند با پرسنل تعامل لازم جهت اجرای امور را داشته باشند و به حضار یادآور شدند كه در این شركت آموزش مرتبط با كار برای همكاران بشرط ایجاد بهره وری مناسب، هیچگونه محدودیتی ندارد.

پس از سخنرانی مدیرعامل محترم شركت گروه فرهنگی و سنتی حاضر در مراسم سرودهای مناسبی بصورت زنده اجراء نمودند و در ادامه، همكاران با طرح پرسشهای خود بصورت مكتوب و شفاهی، پاسخهای مناسبی از سوی مدیرعامل محترم و اعضاء هیئت مدیره دریافت نمودند و جناب آقای مهندس سیف در قبال سئوال، تكلیف واگذاری شركت چه می شود؟ پاسخ دادند: آن چیزی كه برای ما مهم می باشد این است كه فعالیت شركت را محفوظ كنیم و در این بین هر چقدر اثربخشی شما بیشتر باشد، محفوظ تر خواهید بود.

در خاتمه این مراسم، پس از قرعه كشی در بین حضار محترم، جوایز نفيسی به ايشان اهداء نمودند.  


اخبار برگزیده