اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان لرستان،

در مورخه 29/11/1397 جلسه ای در خصوص بررسی آغاز فعالیت مجدد شرکت خدمات حمایتی لرستان در زمینه تهیه و توزیع بذور ،  با حضور آقای مرتضی رستملو معاونت محترم امور تولید بذر شرکت و آقای علی خادمی سرپرست شرکت شعبه لرستان در محل دفتر مدیریت این شعبه برگزار گردید .

 طی این جلسه آقای خادمی ضمن برشمردن سوابق موفقیت آمیز این شعبه طی سالهای اخیر در   زمینه تهیه و توزیع بذور گندم اصلاح شده در سطح استان ، با اشاره به پتانسیل بالای تولید بخش کشاورزی استان ، فعالیت شبانه روزی همکاران بازرگانی بذر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی       استان در طی سالهای گذشته و آمادگی این بخش جهت خدمت رسانی مجدد به کشاورزان استان        از معاونت امور تولید بذر شرکت درخواست همکاری و موافقت جهت آغاز فعالیت مجدد و مستمر بازرگانی  بذر را نمودند .

 در ادامه ی جلسه اقای مهندس رستم لو با  تقدیر از فعالیت سالهای گذشته شعبه لرستان در زمینه تهیه و توزیع بذور و همچنین بررسی شرایط فعلی بازرگانی بذر شعبه لرستان ، موافقت معاونت امور تولید بذر در این خصوص را به بعد از بازبینی شرایط موجود و بازدید از انبار های بذر و امکانات بوجاری استان و نظر نهایی وزارت  موکول نمودند .

لازم به ذکر است پس از پایان جلسه آقای مهندس رستم لو از انبارمرکزی بذر شرکت و دستگاههای بوجاری موجود در انبار بازدید به عمل آوردند .

اخبار برگزیده