اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری

یزدان احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از الکترونیکی شدن توزیع کود شیمیایی در این شهرستان خبر داد .

احمدزاده گفت: با توجه به راه اندازی سامانه پایش مواد کودی، جلسه ای در این خصوص با مدیر، معاون فنی و اجرایی، رئیس اداره تولیدات گیاهی سامان و مروجین پهنه در محل مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سامان برگزار شد.

احمدزاده با تاکید بر لزوم ثبت اطلاعات بهره برداران در سامانه جامع پهنه بندی، اظهار کرد: پس از ثبت اطلاعات در سامانه مذکور توسط مروجین پهنه، حواله الکترونیک به نزدیکترین کارگزاری ارسال و بهره برداران می‌توانند با مراجعه به کارگزاری، نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

وحید طهماسبی معاون فنی و اجرایی و رئیس اداره تولیدات گیاهی شهرستان سامان با بیان اینکه کشاورزان برای ثبت و یا ویرایش سطح زیر کشت خود به مدیریت جهاد کشاورزی و مرکز خدمات هوره باید مراجعه کنند، اضافه کرد: این اقدام به منظور حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو است و تلاش می‌شود کود مورد نیاز کشاورزان به موقع توزیع و در دسترس آنها قرار گیرد. طهماسبی در ادامه جلسه افزود: از کلیه مروجین پهنه‌های تولیدی درخواست داریم که با همت و تلاش خود نسبت به ثبت و ویرایش دقیق اطلاعات زراعی و باغی کشاورزان اقدام کنند. در پایان جلسه هر یک از مروجین در خصوص سامانه پایش کودی، نحوه توزیع کود شیمیایی، مسائل و مشکلات سامانه پهنه بندی و ... بحث و اظهار نظر کردند.