اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت :مردم باید در میز ازتباطات رفع مشکلاتشان را لمس نمایند
 
میز ارتباطات مردمی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان به مناسبت  چهل و چهارمین دهه مبارک فجر انقلاب بصورت حضوری و تلفنی ضمن اختصاص سه خط مستقیم تلفن برگزار شد  .در این نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیر سازمان تعاون روستایی، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی ،مدیر امور اراضی سازمان، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات، مدیر تنظیم بازار، مدیر صنایع تبدیلی ، مدیر امور اداری سازمان ومدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و جمعی از مدیران و کارشناسان اگاه به موضوعات مرتبط با فعالیت های جهاد کشاورزی حضور داشتند که بصورت حضوری از ساعت۹صبح تا ساعت۱۳پاسخگوی کلیه مسایل و مشکلات ارباب رجوعان این سازمان بودند.
 
اسکندری گفت: هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به مردم است و دیدار چهره به چهره برای مردمی که موفق به مطرح کردن مسائل و مشکلات خود نبوده اند آماده خدمت رسانی است.
 
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت با توجه به گستردگی حوزه فعالیت های سازمان جهاد کشاورزی  و مراجعات حضوری مردم ، باید طوری عمل شود که مردم تکریم شوند و مشکلاتشان حل شود .
 
دکتر پیمان اسکندری هدف از استقرار میز ارتباط مردمی را تکریم، رفع مشکلات مردم، تسهیل و تسریع در امر خدمت رسانی و همچنین ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط به فعالیتهای مرتبط این سازمان دانست و به سوالات و درخواستهای مراجعه کنندگان رسیدگی نمود.
 
گفتنی است؛ میز خدمت در راستای تعامل و همراهی هرچه بیشتر با مخاطبان، به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات به موقع و مؤثر و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات و مشکلات آنها، برپا شده است‌.
موضوعات مطروحه ارباب رجوعان طی مراجعات، امورات مرتبط با منابع طبیعی و آبخیزداری، آب و خاک ، امور اراضی خصوصا در حوزه تغییر کاربری تبصره یک ماده یک ، امور دام ،مسایل مرتبط با توزیع کالاهای تنظیم بازار و اعتبارات تبصره ۱۸ بود سه مکان در سازمان جهادکشاورزی استان کردستان شامل: سالن جلسات سازمان، نمازخانه ساختمان ستاد  و طبقه همکف ساختمان جهت اتاق پاسخگویی ارباب رجوعان تدارک دیده شده بود.



 

 

اخبار برگزیده