به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،
حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس اعلام کرد: در راستای تداوم ملاقات چهره به چهره با کارگزاران، کشاورزان و مراجعه کنندگان بخش کشاورزی و حل مشکلات آنها، در خرداد ماه 34 مورد میز ارتباط مردمی برگزار شد.
به گفته این مقام مسئول: در این ملاقات چهره به چهره به کلیه درخواستهای مراجعه کنندگان مشاوره لازم داده میشود و به واحدهای مربوطه جهت پیگیری درخواستهایشان معرفی میشوند.
ابراهیمیزاده تسریع در خدماترسانی و ارتقای کمی و کیفی در ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیتهای استقرار میز ارتباطات مردمی دانست و اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با مردم فرصت مناسبی است که مطالبات مردمی را متوجه شده تا ضمن رفع آنها بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهیم.